Popular Posts

Monday 11 April 2011

Luka Hati

Kelukaan hati kembali berdarah
Setelah sekian lama terubati sedikit demi sedikit
Namun luka ini berdarah semula
Salahkan aku ingin memiliki banyak teman dan sahabat
Kenapa dirimu selalu menyakiti hatiku
Aku seperti berada dalam penjara
Yang kemana-mana selalu harus kau tahu
Aku minta
Mengertilah akan keadaan ini
Bukan mauku dan bukan pintaku untuk membuatmu tertanya-tanya
Tapi aku rasa tidak perlulah dirimu tahu apa yang kulakukan
Cukup kau tahu yang perlu2 sahaja
Seharusnya kau mengerti
Diriku sudah tak berarti lagi untukmu
Sehingga kau buang aku seperti sampai untuk kemudian kau pungut krmbali
UNTUK APA??
Apakah utnuk kau sakiti lagi
Untuk kau lukai lagi

Jujur sayang
Aku dah bosan dengan sikapmu
Yang tak pernah mahu berubah
Aku yang selalu salah dimatamu
Salahkah aku berjumpa dengan mereka yang ku anggap sahabat
Salahkah aku menjalin persahabatan yang lebih akrab lagi dengan mereka
Kenapa itu pun harus kau cemburukan sedangkan kita sudah tiada hubungan apa-apa lagi
seandainya umur kita panjang
Aku meminta pada tuhan agar dirimu sentiasa di cucuri rahmat
Selalu bahgi bersama jalan dan cerita hidupmu sayang
............................

1 comment:

  1. bykkan bersabar sbb semua tu ade hikmah menanti... pasti djanjikan sesuatu buatmu...

    ReplyDelete