Popular Posts

Saturday 14 May 2011

Luka Hati

Saya selalu diam bila ader masalah, saya namo kongsi kat saper2. Sebenar hati saya ni dah serik untuk mengenal dengan yang nama nyaw cinta. tapi itulah hati saya yg degil.

Jangan lihat senyuman sy yg sentiasa manis, kerna awak tak tahu isi di dlam senyuman sy yg tersimpan seribu duka. Yg telah tersimpan bertahun2 lama nya. Banyak Cerita hidup di dlam senyuman sya. Awak hanya akan cari saya bila awak butuhkan saya. Hanya itu yang saya rasa. Harap awak boleh menghargai erti sebuah cinta dari saya. Saya tak kan pernah manjakan perasaan saya lagi setelah apa yang saya rasakan. Ibarat masak nasi yg tlah menjadi bubur. dimasak kembali kembali belum tentu menjadi nasi yg sedap. Walaupun ader cinta yang datang. saya tak kan menerimanya. Hidup di dunia inu penuh dengan penipuan. Tak ada yang setia dan menyayangi kita dengan ikhlas. Awak jangan risau, saya faham. Maybe lepas ni awak akan jarang menerima msg saya masuk di inbox hepon awak. Seperti yang pernah saya cakap kat awak tu hari. Teruskan ataw Tingalkan hubungan kita. Awak cakap teruskan, Tapi tak saye dapat pon yang awak betol2 syg kat saye, cinta kat saye. Saya cintakan awak serius bukan untuk main2. kalu saya dah cintakan awak ber erti hanya adaw awak di dalam hati saya. awak cakap cuba lah fahamkan awak. saya dah fahamkan awak pon, tapi knaper awak yg x dpat fahamkan saya. SSaya berasa seronok bile ader di dekat awak, pelok awak. awak pon cakap same. tapi tu time kite besame. time kite jauh saya mcam tak awak kenal. Ingat pagi saye nak datang jumpa awak, saya call awak, awak tak angkat pon, saya faham maybe aak tidok belom bangun2 lagi. sebab tu saya putuskan saya tak dapat datang arini jumpa awak. every ahad saya datang jumpa awak. itu usha saya, awak xder usha pon nak jumpa saya, awak tak carik2 saya kan. sometimes hati saya crying, knaper saya cintakan awak. knaper saya sygkan awak. Lelaki memang tak manis menanggis, tapi saya dah tak dapat menahan air mata saya yg nak jatuh. Orang kat e dengan menanggis boleh tenangkan pikiran. saya harap pun mcam tu. tapi bila time sedih macam ni awak xder datang nak pujuk saya en hibur saya ker. xder usha awak pon. Knaper saya tak dpat mcam dulu tika saya berusia 10 tahun, time tu saya tak kenal erti cinta. itu 12 tahun yg lalu. apapun cabaran hidup tetap saya jalani sekuat saya. cinta bukan segalanya Awak bila awak baca goresan hati saya pagi ini saya harap awak dapat fahamkan saya. apa yang saya inginkan dari awak saya rasa awak dapat pikir sendiri sebab awak bukan kanak2 lagi2. Kita diusia yang sama. Hormati cinta saya pada awak. saya tak pernah minta apa2kan kat awak. setakat minta buat sirap tu saya rasa itu hal yg kecil sebab saya ingin manjer2 kat awak. Saya rindukan awak sangat-sangat.. :'(

No comments:

Post a Comment